4Life Transfer Factor produkcija Jūsų imunitetui!
Distributor +370 673 70707
Image

Apie 4 Life

Kaip viskas prasidėjo?

4Life prasidėjo nuo dviejų žmonių: Deivydo ir Biankos Lisonbi. Pradžioje įsivaizduokime Deivydą Lisonbi, gimusį Oregono valstijoje. Tai žmogus, žinantis, kaip kurti galimybes. Netgi jaunystėje Deivydas pasiekdavo savo tikslus, panaudodamas dažus ir ambicijas. „Aš dažais rašiau adresus ant šaligatvių, kad užsidirbčiau mokslams kolegijoje“, sako Deivydas. Keldamasis auštant ir imdamas savo teptukus, Deivydas visą dieną rašydavo adresus. Vėliau eidavo namo, nusiprausdavo ir eidavo į darbą kaimynystėje. „Aš dirbdavau tik už paaukojimus“, sako Deivydas, „prašydamas šeimininkų mokėti man už mano paslaugas pagal savo įsitikinimą“.

Deivydo domėjimasis sveikata ir gera savijauta buvo įskiepytas jo motinos, kurį parašė kelias knygas apie mitybą ir iš visų jėgų stengėsi, kad jos sūnus teisingai maitintųsi bei vartotų vitaminus. „Mamos jautrumas padarė didžiulę įtaką man“, sako Deivydas.

Deivydo žmona bei kompanijos 4Life bendra steigėja Bianka Lisonbi visada buvo labai nekantri. Kodėl? Tiesiog tai yra jos kraujyje. Biankos seneliai emigravo į JAV iš Italijos 20-ojo amžiaus pradžioje, ir dėka atkaklaus darbo ir užsispyrimo sukūrė savo žinomų delikatesų bei bakalėjos solidų pirkėjų tinklą Naujojo Orleano prancūzų kvartale.

„Manau, pagrindinį dalyką, kurį paveldėjau, - tai tikėjimą į Amerikietišką svajonę ir žinojimą, jog nei mano tėvai nei seneliai niekada nelaukė, kad kas nors atneš kažką ant lėkštės“, sako Bianka. „Jie matė galimybėje didžiulę vertę, kurią galimą duoti žmogui“.

„Success from Home“ žurnalo medžiaga, 2007 metų kovas.

Siekiant stipresnės imuninės sistemos

Jau būdamas suaugęs, Deivydas vis kentėdavo nuo lėtinių viršutinių kvėpavimo takų susirgimų. Jir ir Bianka 20 metų studijavo maisto papildus. Tos studijos sustiprino jų norą surasti būdą, kaip sustiprinti imuninę sistemą. Ir tai, ką sužinojo Lisonbi pora, buvo neįtikėtina staigmena pramonei, kuriančiai imuninę sistemą palaikančius produktus.

„Aš žinojau, kad imuninė sistema yra atsakymas į mįslę“, sako Deivydas. „Nors mane mokė, kaip ir kitus, jog imuninę sistemą reikia palaikyti vitaminais, mineralais ir žolelėmis, aš nesupratau, kad stipriai imuninei sistemai reikia visiškai kito dalyko. Visos kitos mūsų organizmo sistemos priklauso nuo imuninės sistemos jėgos. Be stiprios imuninės sistemos mes negalime būti sveiki“.

Nusivylęs ilgais bevaisiais tyrinėjimais, Deivydas, studijuodamas priešpienio imunines savybes, atrado atsiliepimą apie mažai žinomą patentą, gautą dviejų mokslininkų, kurie dėstė Pietų Karolinos Universitete XX-ojo amžiaus 80-ųjų metų vidury. Šis patentas neturėjo nieko bendro su tuo, kas augo ekzotinėse šalyse.

Tai nebuvo vitaminai, mineralai, žolelės ar vaisiai. Tai buvo kas kita – molekulė, atrasta imuninėje sitemoje ir pavadinta transfer faktoriumi. „Ši molekulė siunčiu signalus arba bendrauja su imunine sistema, sako, ko reikia ieškoti ir pagreitina jos reakciją“, sako jis apie savo laimingą atradimą. „Tai buvo tai, ko aš taip ilgai ieškojau“.

Deivydas Lisonbi atrado patentą į transfer faktorių, ir tai buvo nelaukta dovana, bet tai, kas vyko vėliau, neturi nieko bendro su sėkme. Deivydo talentas – jis žinojo, kaip paversti stebuklingą atradimą tarptautiniu verslu. Iš esmės, Deivydas jau 11 metų sėkmingai vystė tiesiginių pardavimų verslą.

„Success from Home“ žurnalo medžiaga, 2007 metų kovas.

Pradžia kukli, bet atkakli

1998 metais kartu su savo žmona Bianka, Deivydas Lisonbi įsteigė kompaniją 4Life, apgynęs savo teises į vienintelį pasaulyje Transfer Faktoriaus gavimo proceso patentą ir atskleidęs pasauliui Transfer Faktoriaus stebuklą. Bet tai tik sutrumpinta istorijos versija. Iš tikrųjų, prireikė daug pastangų, atsidavimo ir atkaklumo tikslui pasiekti.

Deivydas ir Bianka Lisonbi prisipažįsta, jog kartais jiems atrodė, kad jų nauja kompanija niekuomet netaps sėkminga. Kai Deivydas pirmą kartą papasakojo Biankai apie savo idėją pateikti Transfer Faktorių pasaulinei rinkai, ji buvo skeptiškai nusiteikusi. „Мes jau išvystėme didelę kompaniją ir jautėme, kad atėjo laikas atsipalaiduoti ir mėgautis sėkme“, sako Bianka. „Bet kai aš pati išbandžiau Transfer Faktorių ir supratau, ką mes turime, tuomet suvokiau, kad privalome pateikti šį produktą pasauliui“.

Tai reiškė, jog reikės ištuštinti mūsų banko sąskaitas ir daryti visus įmanomus dalykus, kad 4Life pradėtų veikti. „Mes viską pastatėme ant kortos“, sako Deivydas, „Mes užstatėme namą, į verslą įdėjome visas lėšas. Mes padarėme tai, tikėdami, kad vieną dieną tapsime sėkmingi. Mes labai stipriai tikėjome tuo, ką darėme“.

Anksčiau investuotojai pasiūlė platinti 4Life Transfer Faktorių per mažmeninės prekybos tinklus, bet Deivydas ir Bianka žinojo, kad tai nesuveiks. Produktas reikalavo tokio realizacijos kanalo, kuris leistų apmokyti vartotoją šio inovatyvaus produkto daugybės privalumų. „Tinklinis marketingas pateikė mums idealų platinimo modelį“ sako Bianka. „Mes žinojome, kad mūsų produkto sėkmė priklausys nuo to, kaip žmonės  dalinsis savo patirtimi“.

Deivydas ir Bianka Lisonbi nenorėjo mokėti pinigų kokiam nors populiariam platintojui, ir todėl atsakomybę už informacijos apie transfer faktorių platinimą prisiėmė jie patys bei nedidelė bendraminčių grupė. Vieną kartą pasitarimo metu Bianka pasakė: „Jei man reikės eiti į gatvę ir pardavinėti transfer faktorių, aš taip ir padarysiu!“

„Success from Home“ žurnalo medžiaga, 2007 metų kovas.

Vienijanti aistra

Daug kartų Deivydas Lisonbi stebėjosi tuo faktu, jog nepasirašė kontrakto su patyrusiu platintoju, kuris suteiktų kompanijai sėkmingą startą. Bet žvelgiant atgal, jo įžvalga tik dar labiau prisidėjo prie platintojų stipraus ir entuziastingo tinko sukūrimo. „Mes norėjome pritraukti žmones, kurie tikėtų produktu ir verslu taip, kaip mes. Nenorėjome samdomų darbuotojų, kurie ne visa širdimi pritartų mūsų kompanijos vizijai“, sako jis.

Vieną dieną kažkas pasibeldė į Deivydo ir Biankos duris. Tai buvo daktaras Robas Robertsonas, gydytojas, susipažinęs su transfer faktoriaus privalumais, ir kuris norėjo prisijungti prie jų komandos. „Mes netgi neturėjome anketos, kurią jis galėtų pasirašyti, kai atėjo pas mus“ sako Deivydas, bet jis greitai viską suprato. „Daktaras Robertsonas buvo mūsų pradinės sėkmės neatsiejama dalimi“, sako jis.

Greit  į namų ofisą pasipylė atsiliepimai apie nuostabius 4Life Transfer Factor privalumus. „Tai buvo primas įrodymas, kad mes esame teisingame kelyje“, sako Bianka. „Žmonės pasakodavo mums apie privalumus, kurių mes net nesitikėjome. Ir tai ir yra sveikos imuninės sistemos magija“.

Sekantis įrodymas, jos jų vizija stiprėjo tarp platintojų, buvo gautas pirmo renginio metu, kuris įvyko Solt-Leik-Sityje 1999-ųjų metų pradžioje.  „Apie 300 platintojų atvažiavo, ir nors tai nedaug, žiūrėdami į jų entuziazmą kompanijos bei produkto atžvilgiu, mes supratome, jos jau išėjome iš sudėtingos situacijos“ sako Bianka.
 
Ir tai yra tikri faktai. 4Life pelnas nuolat didėjo per kitus penkis metus. 2003 metais 4Life gavo taip reikalingą pripažinimą nuo žurnalo Inc., kuris suteikė kompanijai 15 vietą tarp sparčiausiai augančių privačių kompanijų. 2006 metais 4Life išgyveno pačius geriausius laikus per visą savo istoriją ir atidarė 11-ą tarptautinį ofisą Bankoke, Tailande.

Taip prasidėjo 4Life misijos vykdymas. Misija: „Kartu, vienijant žmones per Mokslą, Sėkmę ir Tarnystę“. Šios sąvokos yra labai svarbios kompanijai 4Life, kad šie žodžiai buvo išraižyti ant granito akmenų prie įėjimo į centrinį ofisą. „Mes visų pirma esame mokslinių tyrimų kompanija“, pabrėžia Deivydas. „Šie trys žodžiai sudaro mūsų esmę“.

 „Success from Home“ žurnalo medžiaga, 2007 metų kovas.
Alt Text
Lietuva
Europa
+370 673 70707
produktai4life@gmail.com
Nuorodos

Login